Just nu


Just nu: Latte & nya mama


Välkommen härliga lördag !!


Vilket fantastiskt väder vi vaknade till denna lördag, smhi hade varnat för kyla och blåsigt men icke (!) och jag klagar absolut inte, riktigt härligt, men med detta fina väder försvann en och annan julkänsla :/

Här hemma är det full rulle för tillfället. Filip spelar x-box med full volym på rummet, Melvin tittar på hmm, "Tangled" tycker jag det låter som och lille Hugo springer mellan vardagsrummet och hans rum fram och tillbaka :) som jag sa Full rulle med andra ord...

Mamma i familjen ska dock alldeles strax bege sig mot stan och mormor, där ska jag spendera min eftermiddag med att plugga, plugga och plugga !


Hoppas ni får en riktigt underbar lördag

KRAM J



Kommentarer
Postat av: Bromans Bravader

Latte och nya Mama, egentid som är lyx =) Hoppas du fick njuta ordentligt.

2011-11-19 @ 22:32:57
URL: http://www.bromansbravader.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0