Ceannis

 
 
Var en snabb sväng upp till stan här om dagen och passade på att kika in på CE Inne Ute och fick med mig bland annat denna snygga nyckelring från Ceannis, perfekt storlek på och lätt att hitta i väskan !! :-)
 
 
 
 
  Välkommen måndag !!
 
 
 
 
Måndag idag då. Känns som om dagarna bara springer iväg. Dock en aning trist att inte kunna jobba som vanligt utan bara vara hemma ochta det lugnt hela dagarna, kanske låter som en dröm för vissa, inte mig emot att vara hemma och ta det lugnt i och för sig men då vill man ju inte ha ont !! 
 
 
 
Känner mig däremot lite bättre idag, börjar nästan tro att medicinen hjälper ändå ;-) i alla fall så pass att man kan få bli av med inflammationen !!
 
 
 
Nycklar och solisar ;-)
 
 
 
 

Nu ska jag ta mig en liten cappuccino här hemma, sen får det bli en sväng till jobbet och en till dagis. Hugo har längtat så mycket, så mycket efter att få åka till dagis, så vi svänger förbi där med lite kläder och inneskor och lämnar in nya schemat :-)
 
 
 
 
 
 
 
  På återseende helt enkelt...
 
 
  KRAM J
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Julia

fina bilder! :)

2012-08-17 @ 09:43:17
URL: http://juliaajuliaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0