Från sovrumsfönstret

 
Tidigare idag, Hugo badar i poolen medan jag bäddar sängen :-) Perfekt med poolen precis utanför sovrumsfönstret! 
 
 
 
  Heeej raringar !!
 
 
 
Här hemma är det sena kvällar (!!) Usch vilken helg det varit, känns som om jag mer eller mindre har bott på jobbet denna helg. Var såå skönt när jag igår kväll fick bege mig hemåt, som jag längtat !!
 
Så denna måndag fick det bli en lång sovmorgon och en massa morgon mys med frukost på sängen och barnkanelen, blev en riktigt lördagsmorgon på en måndag ;-)
 
Efter att ha tittat på barnprogram och surfat runt på lilla laptopen (passade på att läsa lite favvo bloggar) så vill Hugo bada i poolen så då svida vi om till badkläder båda två. Har varit jätte fint väder här hela dagen, bortsett från att det blåst en del, blev åtminstone nån timme i solstolen, skönt !!!
 
Vid 17-tiden fick vi besök av vår fina vän Hasse så då blev det lite fika på nybakade bullar (som Hasse hade med sig) och till de varsin latte, och sen fick det bli en sväng hem till farmor och farfar Arne med. 
 
Verkar som om vi hann med en hel del denna måndag trots att vi gick upp seeent ! :-)
 
Nu: Sängen !
 
 
 
 
  Natti natti
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Elins blogg

Åh, vilken underbart somrig bild! Ser så härligt ut att ligga och plaska i poolen. :)

Ha en fortsatt fin kväll. Kram Elin

Svar: Tack Elin! :)Jaa, Hugo älskar att bada i poolen, idag plaskade han omkring där i, i nästan 2 timmar !
Kramar
Julia

2012-07-17 @ 21:14:25
URL: http://elinsdetaljer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0