När mörkret faller

 

Hugo har bäddat ner sig i soffan bland alla kuddar och tittar på Ratatouille (även kallad den lilla råttan) som visas om och om igen just nu...
 
 
 
 
God kväll raringar !!
 
 
 
Fy så fort det blir mörkt ute om kvällarna nu, tycker knappt man hinner med, helt plötsligt är det bara kolsvart ute. Inne med för den delen. Tycker nämligen inte om att ha en massa lampor tända överallt så många värmeljus går det åt, men det är ju så klart det mysigaste med hösten :-)
 
 
 
Imorgon är vi L E D I G A Hugo och jag, men riktig hellediga är vi inte riktigt, för imorgon frömiddag ska Hugo på jumpa med dagis som dom har varje onsdag, och den får Hugo vara med på trots att han egentligen är ledig alla onsdagar :-) Vilket är toppen !!! 
 
 
 
 
På det lilla bordet i vardagsrummet står den stora favorit brickan som jag fått av Hugos farmor, ljuslyktor från Tine K i olika nyanser och storlekar och så den lilla ostronskålen från mateus, och inte att glömma den fiiiina blomman som min lille prins plockat till mig :-)
 
 
 

Men jumpa = ingen sovmorgon så Hugo sover sedan lääänge och snart ska även hans mamma göra det samma :-) imorgon har vi även lite andra måsten att ta tag i, så dags att kila...
 
 
 
 
Ses imorgon igen
 
 
 KRAM J
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Karin O

Tycker det låter mysigt ändå! Här har det dock blivit mörkt vid sex-sju hela sommaren:)

2012-09-19 @ 01:55:01
URL: http://kakansemlanoliven.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0