O . P . I

 
Har hört så mycket bra om detta nagellack så nu var jag helt enkelt tvungen att testa, verkar än så länge bra. Dock tyckte jag inte riktigt om kulörer, lite väl mycket pärlemo i för min smak, men det kan ju vara fint i sommar i och för sig.
 
 
 
 
 
 
Till mamma i familjen...
 
 
 
 
 
Blev tyvärr ingen sväng på stan igår, utan vi begav oss ut till Gallerian istället, lätt hänt ! Tråkigt på ett sätt då det nästan aldrig blir av att man strosar runt i affärerna på stan. Vet ju knappt vilka affärer som finns i stan längre. 
 
 
 
Föredrar dock (fryslort som man är) att strosa omkring på stan på våren och sommaren då alla uteserveringar är öppna och man kan njuta lite mer än att behöva frysa när man går mellan alla affärer.
 
 
 
 
 
 
Nytt nagellack till naglarna från O . P .I och så bästa handkräm från LA: BRUKET till händer. 
 
 
 
Tänk att det redan är torsdag (!!) denna vecka har gått otroligt fort trots att vi varit hemma och haft lite sjukstuga.   Om en liten stund ska jag ta och köra en liten städning här hemma sen blir det torsdagmys i form av tacos !!! :-)) mums...
 
 
På återseende
 
Kramar Julia
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Emelie

Älskar OPI´s lack- de är toppen att måla med och resultatet blir alltid smashing tycker jag! Men det är svårt det där med nyanser...

Svar: Jag instämmer, men som du säger. Svårt att hitta "rätt nyans". Får leta vidare..
Julia

2013-02-07 @ 16:37:11
URL: http://emmi82.blogg.se
Postat av: Malin Rosö - DIY - Lantliv - Villa Gråbo ♡

Snygg nyans!

Svar: Visst är den !! :))
Julia

2013-02-07 @ 18:12:24
URL: http://malinlindstroms.blogg.se/
Postat av: Maria

Hallå!

Åh så kul att finna en Örebro-blogg!!
Vilket snyggt hem ni verkar att ha.

OPI´s lack är väldigt bra. Jag har deras över och under lack. Toppen bra är dom.

Hit kommer jag igen på besök. Kram Maria

Svar: Hej Maria !!Vad kul att du hittat hit, välkommen!! Alltid kul att hitta nya bloggar och nu har jag ju hittat dig med. Nu som du kanske sett är jag dock en hel del på insta, men ska försöka bli bättre på att blogga :)

trevlig helg
Kram Julia
Julia

2013-02-12 @ 20:17:00
URL: http://villakrutbruket.blogspot.com
Postat av: Hanna W ❥

vilken fin & vårig färg :}

2013-02-12 @ 21:47:26
URL: http://mammahjartat.blogg.se
Postat av: Frida

Så fin blogg du har och så fina fotografier!
Åh blev himla sugen på att måla naglarna nu. Ett tag hade jag mani på att ständigt ha färgglada naglar men då jag reagerade på nagellacket fick jag sluta. Svårt att finna något naturligt nagellack. Något tips?

Ha en fin helg! Kram Frida

Svar: Tusen tack Frida! :))
Oj ja du frågar nog fel person ;) har nämligen haft nagellack alls på väldigt länge utan enbart haft fransk manikyr :/

Hoppas du haft en bra måndag
Kram
Julia

2013-02-16 @ 15:14:01
URL: http://www.septemberbacken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0