Torsdagslyx

 
Ett glas rött, nya nummret av Elle interiör och så en bukett röda tulpaner, riktig vardagslyx!!
 
 
 
 
 
Heeej raringar !!
 
 
  
 
 
Idag har jag haft en sån där busy day, fullt upp från morgon till kväll, och tro det eller ej, klockan är 23.38 i skrivande stund och jag har varit uppe sen 05.45 och är fortfarande (eller iallafall känner jag mig så) alert !! :-)
 
 
 
Men om en liten stund ska jag ta och lägga huvudet på kudden. Jag blir lätt lite övertrött och tror mig få en massa energi till att fixa med allt från att plocka och städa till att göra om lite i kodmallen på bloggen, verkligen dags att gå och lägga sig snart innan jag städar bort hela bloggen :-)
 
 
 
Imorgon är det ju dessutom Ä N T L I G E N freeedag, och vi har en hel ledig sådan till och med.
Lovely !!
 
 
Får nog bli på återseende då helt enkelt....
 
 
 
 
God natt på er
Kraam Julia
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Linda - Design Concept

Önskar dig en lovely helg!

Kram /Linda

Svar: Tack de samma Linda :-)
Kraam
Julia

2013-03-08 @ 16:57:57
URL: http://blogg.designconcept.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0