En nypa friskluft

 
Hugo tillsammans med hundarna Zaffi och Zantos
 
 
 
 
 
En välbehövlig promenad
 
 
 
 
 
Idag är nog första dagen på nästan två veckor som jag varit ute längre än till och från dagis. Kändes riktigt skönt att få en nypa friskluft, intalar mig iallafall att jag blev lite friskare och att min förkylning snart ska släppa, för nu orkar jag ärligt talat inte vara förkyld längre, sååå trött på det..
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Men allt är så klart inte bara sjukstuga här hemma, har fått lite gjort på hemmaplan trots förkylning och feber. Önskar dock att det fanns energi till att sätta igång med vardagsrummet, planen var att ha det färdigt tills lillasyster kommer, men än är det inte för sent i och för sig, får hålla tummarna att vi hinner...
 
 
 
 
 
Min J, Sara och lilla rottisen Zaffi :)
 
 
 
 
 
Imorgon är det onsdag, men ingen onsdagsmiddag tyvärr. Hugo ska däremot till dagis en stund och jag ska på kontroll hos barnmorskan, precis gått in i vecka 38 så magen ska mätas och blodprov ska tas ! Inte långt kvar nu :)) både spännande och nervöst.
 
 
 
 
Nu ska jag föröska få vår lille herre i säng här, om något sent så bäst att sätta fart!
 
Kram och på återseende
 
//Julia
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0