Sushi i massor

 
Gårdagens middag bestod av hemmagjord sushi, min absoluta favorit !!
 
 
 
 
 
 
Lite bilder från gårdagens middag
  
 
 
 
 
Igår hade vi en riktig "slapparlördag" den gick inte i många knop vill jag lova. Tittade på film och bara gick omkring här hemma och inte gjorde någonting. Ungefär så sog dagen ut iallafall.
 
 
Framåt kvällen åt vi hemmagjord sushi med vännerna. Det är verkligen en av mina absoluta favoriter när det kommer till maträtter. Sen går den dessutom att variera, igår bestod dom av lax, räkor, krabbsticks, gurka, avokado, ruccola och så wasabimajonäs. Mums !!!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Ett riktigt konstverk
 
 
 
 Nu kör vi söndag här hemma, och snart ska vi bege oss hem till farmor och farfar arne på lite söndagsfika, mums. Sen blir det film ikväll, Prisoner med bland annat Hugh Jackman och Jack Gyllenhaal i rollerna. Den ska tydligen vara riktigt bra, spännande spännande !!
 
 
 
På återseende
Kraaam Julia
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Turid

Så tjusiga dom blev! Var det inte pilligt?

Svar: Det är min sambo som gjort sushin :) han gör för övrigt all mat här hemma, så det var många år sedan jag lagade mat :) men enligt honom är det inte så värst pilligt Kramar J
Julia

2014-02-16 @ 21:36:48
URL: http://www.travelandfashion.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0