Till mamma

 
Fann denna fina lilla nesessär från Cannies på nätet här om veckan,
perfekt att ha med till bb tänkte jag...
 
 
 
 
 
 
En Ceannis necessär till mamma i familjen
 
 
 
 
 
 
Då var det fredag igen, trodde veckorna skulle gå långsamt när man endast går hemma i väntans tider, ja i och för sig springer dom väl kanske inte iväg men de går ändå betydligt fortare än vad jag hade tänkt mig :)
 
 
 
Nu så här med endast 17 dagar kvar till BF har man tusen tankar i huvudet, har säkert packat om bb-väskan sisådär 10 gånger, (har nog helt glömt bort vad jag packade med mig sist), jag har bäddat fixat och donat i spjälsängen, plockat om på hyllorna i vad som nu har blivit ett skötrum, hmm är det detta man kallar "att boa" kanske ? :)
 
 
 
 
Skulle vilja ha en liknande nesessär även den från märket Ceannis men något större, har dock inte hittat någon, kanske helt enkelt inte finns (??), får leta vidare...
 
 
 
 
 
Nu: Frukostdags !
 
 
 
På återseende
Kraam J
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0