44 dagar kvar till bf

 
Magen i vecka 27, snart men bara snart hela 10 veckor sedan. Dags att ta lite nya bilder på magen tror jag minsann.
 
 
 
 
 
Snart är hon här, efterlängtade lillasyster
 
 
 
 
Vissa dagar känns det som att tiden verkligen står helt still, men så helt plötsligt kommer man på lite "måsten" man vill hinna med innan lillasyster beräknas anlända och då är det konstigt nog inte så långt kvar ändå. Hela 44 dagar kvar till bräknad födsel. 
 
 
 
Denna gången räknar jag dock inte med att det så kallade bf-datumet är självaste dagen då man äntligen har sin bebis i famnen. Lite så gick tankarna första gången. Men med tanke på hur länge storebror stannade kvar inne i magen så har vi nog lillasyster hos oss någon gång i början av mars :)
 
 
 
 
 
Älskade lillasyster, vi längtar efter dig.
 
 
 
Idag har vi iallafall lyckats städa ut julen helt och hållet, ska faktiskt erkänna att granen inte blev speciellt långvarig här hemma, utan städades ut redan 26 december :) - jag vet !
Lite väl tidigt tänker säkert ni nu, men jag bara ä l s k a r att få städa ut julen. In med vår så fort som möjligt, tulpaner och pärlhyacinter, LOVE IT !!!
 
 
Tror nog i och för sig att det till viss del beror lite på graviditeten denna gången, vill ha fräscht och vårigt omkring mig. 
 


Nu: Dags för lite avkoppling i soffan framför en film, sen blir det sängen tidigt ikväll. Så trött !!
 
KRAM J
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0