Troll lux

 
Lillasysters spjälsäng står nu på plats. Denna gången blev det en från märket Troll.
 
 
 
 
Att börja få ordning
 
 
 
 
Under julhelgen passade vi på att börja förvandligen av sovrummet här hemma. Väggarna har nu blivit vita och lillasysters säng har fått flytta in. Än saknas madrass och spjälsängsskydd, tror jag bestämt mig angåede spjälsängsskyddet men velar fortfarande lite ang vilken madrass vi ska välja. 
 
 
Det saknas även lite på väggarna i sovrummet. Tvn ska upp och lite hyllor, även en ny rullgardin ska sättas upp. A v s k y r när det blir ljust i sovrummet, vill helst ha alldeles kolsvart när jag ska sova. Sover som bäst då :)
 
 
 
 
 
Klickade hem en liten hängare från Pumpkin till lillasyster att ha bredvid spjälsängen. Är lite sugen på att klicka hem en sängmobil även den från Pumpkin. Såå sött och älskar kulörerna. 
 
 
 
Känns riktigt skönt att börja få ordning här hemma och snart vara klar med alla förberedelser inför lillasysters ankomst. Nu återstår endast det så kallade skötrummet, som även agerar tvättrum. Perfekt att ha vatten nära till hands där man har skötbädden tycker jag, gör allting så mycket enklare och smidigare framför allt.
 
 
Klockan springer iväg, om en liten stund ska vi bege oss hem till ett par vänner, söndagsmiddag och playdate för barnen står på agendan :))
 
 
Önskar er en fortsatt fin söndag
Kramar Julia
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0