Ja må han leva

 
 
 
 
  
 
 Grattis Hugo på din 6-årsdag !!
 
 
 
Vår älskade fina kille, tänk att du blir hela 6 år idag. Är lite extra stort att fylla just 6 år, ett nytt kliv i livet. För nu har vår kille börjat skolan, förskoleklass och fått nya fröknar och nya kompisar :)
 
 
 
 
 
 
Morgonen började så klart med födelsedagsbricka och paketöppning i sängen  
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Efter paketöppningen som till störst del var fylld med en massa presenter innehållande minecraft saker :) och födelsedagsbrickan var "uppäten" var det dags att klä sig för att gå till skolan. Men vid 12-tiden kom Anna och jag och hämtade hem vårt födelsedagsbarn för att fortsätta firandet, tårta och fler presenter så klart :)
 
 
Sedan blev det bygg av minecraftgubbar och hus och allt vad det heter tills klockan var långt in på kvällen. Födelsedagskalaset kommer vi ha längre fram :)
 
 
Men nu ska jag slå mig ner i soffan en stund och pusta ut innan även jag ska lägga mig.
 
 
KRAMAR Julia
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0