Jag ser det snöar..

 
Storebror & lillasyster
 
 
 
 
 
Vinter igen
 
 
 
 
 
Lika förvånande  v a r j e år, jag vet ! Men man kan ju inte låta bli att få världens vårkänslor när snön smälter bort, solen skiner ocg snödropparna hittar upp ur marken. Men som sagt, de är minne blott just nu, för idag har det snöat massor och ser snarare ut som på bilderna än de jag precis skrev om...
 
 
 
 
 
 
 
Mina älskade barn, om ni visste hur lycklig jag är över att få vara er mamma! <3
 
 
 
 
Nog om väder. Här hemma har jag numera fullt upp om dagarna, vilken man så klart har med en liten tjej på snart 1 år ! (japp ni läste rätt, om bara 2 veckor har vi en 1-åring här hemma) men det är inte bara det som får tiden att bli knapp utan vi ska nämligen flytta :) 



I slutet av mars månad går flyttlasset och vi ska då Ä N T L I G E N flytta till hus, vi bor ju redan nu i radhus och huset vi ska flytta till är inte mycket större än de vi redan bor i, men det är ändå ett fristående hus och de ska bli så så underbart och jag behöver väl knappt skriva att vi längtar ;)
 
 
Nu ska jag ge en hungrig liten Anna lunch här. 
På återseende
 
 
 
 
KRAM J 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


 
 

Kommentarer
Postat av: Sabina

Vilka jättefina bilder! :)

2015-02-24 @ 16:30:50
URL: http://https://minegensite.wordpress.com/
Postat av: Johanna

Hehe jag dansade vårdansen i söndags för snön var påväg bort, så vaknade jag till en snötäckt mark på måndagsmorgonen.. Så kan det gå!

Svar: Ååå nej!!! Ja här snöade det som bara den här om dagen. Men nu är det borta igen ! :))
Julia

2015-02-25 @ 12:35:44
URL: http://johannaarntzen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0