I väntan på bättre tider...


Tiden går alldeles för fort. Idag är det redan onsdag och jag har bara två dagars ledighet kvar. Men så skönt det har varit att vara ledig, inte behöva tänka på jobb överhuvudtaget, underbart! Vår lille Hugo har sovit bra i natt och är förhoppningsvis på bättringsvägar. Förutom den elaka magsjuka han åkt på så är han genomförkyld och hostar hela tiden. Tyvärr var det nog inget som Hugo ätit som gjorde att han blev magsjuk. Även Joacim har varit dålig i natt. Så nu är det bara att hålla tummarna att jag slipper denna elaka magsjuka, får hoppas att jag redan haft mitt...

Hugo Hösten 2010


Hittade denna fina höstbild på min lille Hugo när jag tittade igenom lite bilder igår kväll.
Denna bilden är tagen en vacker höstdag när vi skulle ut i skogen och plocka svamp.


Idag blir det alltså en lugn dag på hemmaplan. Eventuellt tänkte jag ta med Hugo på en lite promenad så han får lite frisk luft. Men det får bli en sväng med vagnen, blir nog för jobbigt för honom att pulsa omkring i snön. Ikväll skulle vi få besök av mormor, men vi får se hur det blir med allt. Usch detta är verkligen det värsta med vintern, magsjuka åt både höger och vänster och så lite hosta och förkylning på det med. Ska bli så skönt att gå mot ljusare tider, varmare tider. Vår och sommar, finns det något bättre?

Önskar er en fortsatt trevlig dag.
På återseende.

KRAM Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0