Italiensk mat ?



Paolo Roberto



Le Zie



Idag tisdag ska vi (Joacim) inviga min fina julklapp som jag fick av jobbet. Nämligen Paolo Ropertos stekpanna från serien "Le Zie".

Jag fick inte bara stekpannan av jobbet utan även Paolo Robertos egna olivolja, vilket passade perfekt då den oljan Joacim köpte på "Allt om mat" mässan i Stockholm precis har tagit slut. Vad som kommer lagas i pannan har jag däremot inte en aning om, men något från självaste Italien skulle kanske inte vara helt fel...

Idag ska vi ha en liten pyssel dag här hemma. Ska bland annat göra sådant tråkigt som dammsuga, torka golv, rensa garderober, tvätta överkast m.m. Tråkigt men ett måste tyvärr.
Vår eftermiddag hoppas jag bjuder på något betydligt roligare.

Önskar er en fortsatt trevlig tisdag.
På återseende i kväll.

KRAM Julia

Kommentarer
Postat av: Malin Resin

Ojojoj!!! Skönt det inte bara är vi som håller på å stökar runt. Håller oxå på och städar klädkammare. Flyttar man runt på en sak, så blir det oreda nån annanstans =/



Den där mellandagsfikan får vi nog skjuta upp till en annan vecka. Kan väl ta en helg eller vardagskväll.



God fortsättning!



Kram kram!!!!

2010-12-28 @ 15:05:46
Postat av: Julia

Malin: Hej min fina vän. Ja visst är det tråkigt att städa och greja, men oj så fint det blev i våra garderober! Hel nöjd...



Absolut, vi flyttar fram vår date till en annan dag. Är ledig en hel del efter nyår!

Kram till dig

2010-12-28 @ 16:33:04
URL: http://mittialltvitt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0