Perfekt

En helt perfekt dag, kan inte annat än älska mitt liv och mina nära och kära, ni betyder så mycket för mig. Vi har som jag skrev i förut haft en lugn förmiddag på hemmaplan. I eftermiddags begav vi oss hem till morfar och Camilla på lite fika, mys och julklappsbyte. Är verkligen så mysigt att samlas tillsammans och bara umgås. Borde man göra oftare. Efter att ha varit på "släktträff" åkte vi hemåt igen. Klockan 18 var vi nämligen bjuda hem till familjen A på världens godaste canneloni. Du är Bäst Hasse. Efter maten blev det choklad tryffel med smak av jordgubb och till den världens godaste latte så klart. Helt underbart!!

Italienskt

Bruschetta


Canneloni

(Perfekt - Mats Westling. En låt jag brukar lyssna på ofta när jag sitter här vid datorn. Denna låt är verkligen en låt jag rekommenderar er att lyssna på)
Me like...

Ikväll hade jag och Joacim tänkt att se filmen "The Town" men det blir nog lite ändrade planer. Vi har nämligen en liten kille vid namn Hugo här som fortfarande inte har somnat. Blev nog lite för sent igår och sedan en lång sovmorgon på de. Förhoppningsvis har han somnat innan klockan slår 22.00 i alla fall. Vore skönt att få lite egen tid med min älskling.

Önskar er en fortsatt trevlig kväll och på återseende i morgon.

KRAM Julia

Kommentarer
Postat av: Hasse Arvidsson

Fina bilder - alltid lika kul att träffa er. Kram Hasse

2010-12-25 @ 21:58:30
URL: http://goodlife.webblogg.se/
Postat av: Julia

Tack Hasse!

Säger det samma. Ni är så fina allihop.

Kramar till er

2010-12-25 @ 23:05:30
URL: http://mittialltvitt.blogg.se/
Postat av: Bella

GOD JUL och god fortsättning önskar jag!!



Låter som om du haft precis en så mysig och trevlig julhelg som man önskar sig :)



Ta hand om dig



Kramar Bella

2010-12-26 @ 19:53:40
URL: http://bellasvagtillbaka.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0