Vackert & Tidlöst

Något som ligger mig varmt om hjärtat är fotografering. Jag älskar att fotografera och har alltid kameran med mig vart jag än ska. Sen Hugo föddes har han mer eller mindre tagit all plats framför kameran, så därför tänkte jag lägga upp lite bilder som är tagna innan Hugo föddes. Jag använder mig av Adobe Photoshop CS5 när jag ska redigera mina bilder, så tackvare mitt intresse för att fotografering har jag även fått upp ögonen för PS. Photoshop är en helt ny värld, en rolig sådan! Något jag tycker är väldigt vackert och tidlöst är svart vita bilder, har många tavlor här hemma på väggarna med just svart vita fotografier i. Älskar att pryda mitt hem med bilder och fotografier varför ska man annars egna sig åt just fotografering om bilderna bara ska hamna i ett album eller i en mapp på datorn. Härligast av allt är förstoringar! Har fyra stycken förstoringar på G som ska skickas efter och ramas in, bilder på killarna så klart och så en väldigt vacker bild på mig och min älskling som är tagen i "broders studio" för cirka ett år sedan. Nu till något helt annat.

Sommaren 2008 bestämde vi oss för att åka på en liten semester med Filip och Melvin. Jag har under mina år som barn semestrat på Gotland, sommar efter sommar och är helt förälskad i denna vackra Svenska Ö. Så självklart fick det bli en vecka på Gotland. Vi hade turen med oss trots det dåliga sommarvädret detta år att pricka in just 2008's varmaste sommar vecka. Helt underbart! Killarna älskade Gotland precis som jag gjort som barn. Vi besökte en ny strand varje dag för att killarna skulle få se så mycket som möjligt av denna härliga Ö, och så blev det självklart ett par turer in till Visby så klart. Med på resan var även min lillebror Jakob, så kortfattat tog vi en hel del bilder som jag nu ska dela med mig av.

Hälsningar Julia







Kommentarer
Postat av: Jenny

Kikat runt lite i din blogg-mysig och fin! Många fina bilder. Använder du något program till dina bilder?

2011-12-18 @ 21:38:01
URL: http://mindfulnessmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0