Ingen påsk utan tulpaner...




Nu har det snart blivit dag för mig att ta mig till jobbet, känns inte sådär jätte lockande med tanken på vädret som vi har här idag. Strålande sol och nästan 20 grader varmt, helt underbart är det !!

För en stund sedan åkte Melvin hem till farmor och farfar Arne, dock lite smått trött. Det är jobbigt att gå upp tidigt tidigt för att fiska. Filip och Joacim har precis plockat isär Filips cykel, det pågår rengöring av ekrar och kedja m.m. Hugo hjälper förstås till så gott han kan, lille gubben!

Själv ska jag slå mig ner i solstolen en stund med en stor latte och boken "Ditt kompetenta barn av Jesper Juul.

 

På återseende /Kram Julia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0