Denna ögonskugga är min absoluta favorit bland alla ögonskuggor. Passar lika bra till fest som till vardags och är verkligen hur snygg som helst på. I love it!!



Idag fick vi oss en lång sovmorgon här hemma. Vår lille prins har nämligen varit såå täpt i näsan precis hela natten och inte sovit många timmar. Hugo har vaknat ett antal gånger under natten och inte förens vid 04.00 på morgonen fick mamma i familjen somna.

Så denna torsdag spenderas på hemmaplan. Dock ska vi ge oss iväg en kort sväng till apoteket på eftermiddagen och inhandla lite nezeril och alvedon.

Nu ska jag slå mig ner med en latte framför "Tangled" med min lille snoris här hemma.



/Kram Julia

Kommentarer
Postat av: Anna (Mamma till Victor)

Hej!



Måste bara säga att jag tycker så mycket om din blogg. Denna ögonskugga kör jag också med, är så nöjd med den.



Kraam Anna

2011-04-28 @ 13:14:57
Postat av: Anonym

Tack för tipset, måste jag köpa på nästa shoppingrunda :-) Kram !

2011-04-28 @ 15:58:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0