Dessa bilder är tagna för exakt ett år sedan. En kall och blåsig vårdag, inte ett löv på träden så långt ögat når. Vantar, skaloverall och mössa på !


Tänk att det kan skilja så från år till år. Denna våren kom verkligen fort, sommarvärme med temperaturer över 20 grader och grönskan var inte blygare den, inte mig emot men säkert inte så roligt för dom som har pollenallergi.

Förra våren var inte alls lika underbar som denna är. Det var kallt och ruskigt väder, det kom ingen värme eller grönska förens i mitten på maj.

Nu till något helt annat. Har varit en lång dag här hemma idag, dels för att man inte kan hitta på så värst mycket med en krasslig liten Hugo och så har det varit en aning blåsigt ute för min smak. Men imorgon och till helgen har SMHI lovat fint väder och temperaturer upp till 15 grader, det ser vi fram emot.

Om en liten stund ska jag lägga mig i ett varmt bad och smörja in ansiktet med min favorit när det kommer till ansiktsmasker, nämligen Lancômes Pure Empreinte, men först har vi en Hugo som ska i säng, någon har visst vänt lite på dygnet...


På återseende.
/Kram Julia


Kommentarer
Postat av: Lina

Naw!

2011-04-28 @ 23:32:32
URL: http://thelizy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0