Att njuta av sommaren


Att njuta av sommaren är för mig att njuta av precis varje minut, varje timma, varje dag, och idag har vi kunnat njuta av ett underbart väder och ett dopp i det blå.


Hej alla fina läsare !!


Tittar in en snabbis så här på kvällskvisten, för idag har det verkligen inte funnits tid till att blogga. Vi har nämligen haft ett helt fantastiskt väder denna tisdag och det måste man ju ta vara på, speciellt med tanken på att vi befinner oss mitt ibland sommarens sista dagar...

Ni får dock vänta tills imorgon om ni vill se fler bilder från idag, för nu ska jag krypa upp i soffan med min J och tittar på en film. På "filmduken"
ikväll visas: Varg Veum !


Sov gott raringar
/Kram J



Kommentarer
Postat av: Malin

Vilken vacker bild! Jag beundarar dig o er att ni har sån energi o verkligen vet hur man tar tillvara på varenda tillfälle. Kan man få lite energi, tack!?



Kram!

2011-08-24 @ 13:39:34
Postat av: Julia (Mitt i allt Vitt)

Tack vännen!



Det var såå otroligt skönt i vattnet, trodde jag verkligen inte att det skulle vara.

Självklart kan jag ge dig lite energi, kom och hämta!! :)



Kraam

2011-08-24 @ 16:01:42
URL: http://mittialltvitt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0