En kväll i slutet av augusti


Bilder från gårdagen middag. På menyn: Misosoppa & J's fantastiskt goda sushi !!


Heej raringar !!


Igår kväll hade jag och min vän Alexandra tjejkväll här hemma. Hugo var dock fortfarande vaken när Alexandra kom hit så innan vi kunde slå oss ner för att njuta av sushin och lite gott att dricka fick det bli lite lek & bus med Hugo på hans rum. Men efter en flaska välling och en massa godnatt pussar somnade Hugo til slut i sin säng :)

Alexandra och jag kunde sedan njuta av den goda maten, lääänge. Det är nog de som jag tycker är det bästa med just sushi, man kan sitta och äta hur länge som helst eftersom maten redan från början är kall! (bortsett från misosoppan). Tack för en jätte mysig kväll A !

Nu ska vi sätta fart och fånga denna härliga söndag.
På återseende senare...


Kram J


Kommentarer
Postat av: Anna

Åååååh vad gott! ÄLSKAR SUSHI!

Den ser otroligt god ut, är det svårt att göra själv? :)



Kramar Anna

2011-08-21 @ 17:43:40
Postat av: Anonym

Jag som ska tacka min darling! Super god sushi och ännu godare sällskap. :) Massa pussar

2011-08-23 @ 20:56:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0