En stjärna på himlen


Så här såg det ut när vi i lördagskväll skickade upp tio stycken ljuslyktor mot himlen. Vi skickade upp våra lyktor för Norge, för fred och för kärlek.


Välkommen måndag & ny vecka


För en liten stund sedan begav sig en överlycklig Hugo mot "dagis". Hugo älskar att åka till sin förskola och vaknar därför med ett stort leende på läpparna :)

Idag ska jag iväg och försöka få ta på mer studelitteratur. Jag har dock funnit det flesta böckerna till den första kursen "barns synutveckling" nu återstår det att hitta en del böcker som jag måste ha till kursen "medicin A fysiologi med anatomi".

Men innan jag beger mig iväg ska jag plugga lite på hemmaplan. Fann nämligen en utav böckerna på referenslitteraturen på nätet, perfekt ! Så nu blir det lite plugg i några timmar sedan en lätt lunch, en latte och iväg...



Önskar er en fin måndag.
På återseende.

/Kram J


Kommentarer
Postat av: anna

Verkligen jätte fina. En fin tanke.



Kramar Anna

2011-08-29 @ 11:47:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0