Filmmys & bakad potatis




God kväll sötisar!!


Vilket busväder vi haft här idag. Regn om vart annat och så lite sol mellan skurarna. Gick sådär att hitta böcker idag kan jag berätta. Men har i alla fall fått tag i fyra stycken var av två som jag har beställt, så jag får väl känna mig ganska nöjd.

I eftermiddags hämtade vi en precis lika glad Hugo som vi lämnade tidigare imorse. Det är så kul att se hur bra Hugo trivs på sitt "dagis" och dagen till ära hade han dessutom ätit massor av mat vid lunchen. (Hugo brukar annars inte vara så stor i maten.) På lunch menyn idag stod det: Ris, falafelbullar och grönsaker. Tydligen en favorit.

Efter hämtning av vår Hugo åkte vi ut till stans galleria och Philip på Vasa express för att njuta av en stooor latte, mums så god den var! Även Hugo passade på att fika, festis och sju sorters kakor (!?).

En timma senare begav vi oss vidare hem till min fina vän Annika och Hugos kompisar Sarah och Maja för en liten playdate. Det var ett minst sagt kärt återseende då vi knappt träffats alls under sommaren. Men det ska det bli ändringar på!

Nu är jag helt slut och ska alldeles straxt krypa upp i soffan tillsammans med min J. Filmmys väntar och till filmen mumsar vi på varsin bakad potatis, gott !


Natti natti vänner
/Kram J



Kommentarer
Postat av: milena malmros

Du har alltid så fina bilder :D och de där såg gott ut!!!

2011-08-30 @ 18:49:20
URL: http://milenamalmros.blogg.se/
Postat av: Julia (Mitt i allt Vitt)

Tack så mycket :)

kram

2011-08-31 @ 20:17:32
URL: http://mittialltvitt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0