Fina Leila


Ingen har väl undgått att Leila släpper sin femte bok nu till hösten fylld med en massa härliga recept på cupcakes och whoopies.


Leila - I min femte bok fokuserar jag på det pittoreska och söta livet och gör en bok som är en ljuvlig liten presentbok. Hello cupcake! ar en liten juvel som är fullspäckad med fantastiska färger och pasteller. Boken är perfekt inspiration för alla som planerar kalas både för stora och små.

Och det är ju precis vad jag gör. För om inte mindre än en och en halv månad fyller min lille Hugo 3 år och det ska vi så klart fira med ett kalas !!



Vanilj och chocklad Whoopies med nutella topping, hur gott låter inte de??? mums, precis sånna vill jag baka till Hugo kalas...



Fina Leila med en läcker lantlig fruktpaj i händerna.


Whoopies med hallon frosting till vänster och chocklad whoopies till höger. Ser fantastiskt smarriga ut om ni frågar mig :)


Denna bok bara måste jag ha !!


Åååh så baksugen jag blev nu när man sett alla Leilas bakverk. Men idag ska jag inte baka varken cupckakes eller whoopies, utan petit choux. Skulle egentligen ha bakat en tårta men petit choux stod högre upp på önskelistan så då får det bli sånna helt enkelt :)

Om cirka en timme är det dags för Hugo att göra iordning sig för kvällen, för imorgon ska vår lille kille till "dagis" igen och han har längtat såå mycket och då måste man så klart komma dit pigg och utvilad. Men innan dess ska vi åka och äta en glass och dricka en kopp kaffe i karlslund.


Hoppas ni får en fin kväll.
På återseende imorgon.

/Kramar Julia



Pssst, bilderna är lånade från Leilas egna hemsida och den hittar ni här.



Kommentarer
Postat av: Nawal skunca

Jag gillar dina recepter mycketttttttt)))))))

2012-02-21 @ 11:01:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0