I slutet av augusti



Värme


Lycka



Sommar !!!


Känns ganska overkligt att dessa bilder är tagna i förrgår, kanske passar dessa bilder bättre in i mitten av juli? för på något sätt har nog svensk sommar blivit kortare med åren...

Redan i Maj har vi nu för tiden högsommarvärme, juni och juli är "sommarens månader" och augusti har helt plötsligt kommit att bli en höstmånad (??) jag håller dock inte med om att hösten ska få tränga sig på redan i augusti, någon måtta får det väl ändå vara!

Vi trotsade i alla fall alla påhitt om att det är för kallt för att bada i augusti, för tro det eller ej men det visade sig vara 24 grader varmt i vattnet. Riktigt skönt, vilket även "Zeke" höll med om och for fram och tillbaka i vattnet i säkert en timma :) även Hugo badade som aldrig förr, underbart att se :)



Bad & Bus



Goood mooorgon torsdag !!!


Idag blev jag väckt på det mest underbara sätt, nämligen av min lille prins Hugo. Först får jag en puss på munnen och så säger han från ingenstans - Mamma älskaj dej, inte sååva mera nu :) så underbart sött !

Denna torsdag har vi en massa måste att göra. Så det är bäst att sätta fart på en gång. bland annat ska vi:

  • Hämta mina nya bågar hos optikern

  • Hämta hem Filips födelsedagpresenter som nu kommit

  • Inhandla ingredienser till Filips tårta

  • Och så ska vi uträtta lite "hemligheter" med, men vad de är får ni inte veta riktigt än





Önskar er en fin dag mina vänner.


/Kramar J



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0