Naturens Hus


Tidigare idag: Lunch vid Naturens Hus. J valde en fantastiskt god och krämig köttgryta med potatis till lunch, själv tog jag en sallad med brié ost, vinddruvor och rädisor, såå god och fräsch !


Heej raringar !!


Idag har vi haft en riktigt fin dag i lilla Örebro. Så efter några timmars plugg fick det bli en lunch på Naturens Hus. Älskar att äta mat vid Naturens Hus, atmosfären är helt underbar och det är jätte trevlig personal, så alla Örebroare (och ni andra med så klart) jag kan varmt rekomendera att prova att åka till Naturens Hus !



Mannen i mitt liv !


Njuter av solen på uteserveringen.


Vid 15-tiden var det dags att hämta Hugo på "dagis". Den absolut bästa stunden på dagen! Hugo sken som en liten solstråle när han fick syn på mamma, och började så klart direkt att berätta vad han gjort för kul idag, vad han ätit för mat och att han inte hade sovit någon middag :)

Nu ska jag snart äta köttfärssås och spagetti (Hugos favorit) tillsammans med min lilla familj! Sedan är det läggdags för en viss Hugo här hemma, ikväll ska vi läsa boken: Bamse och de elaka poliserna :)


På återseende.
/Kram J


Kommentarer
Postat av: Karin

Hej!

Vilken härlig blogg du har. Så kul när man hittar nya bloggar och fram för allt de som är som dina.



Verkligen jätte fin!

Kram Karin

2011-08-30 @ 22:11:06
Postat av: Julia (Mitt i allt Vitt)

Hej Karin!



Vad kul att höra, det gör mig jätte glad! :)

Trodde aldrig att jag skulle få så mycket läsare som jag faktiskt fått, har nu ca 4200 läsare i månaden.



Kul att du lämnar en kommentar med!

Kramar Julia



Kramar Julia

2011-08-31 @ 20:21:41
URL: http://mittialltvitt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0