Underbara älskade


Dessa härligt rosa rosor kom min lille prins hem med till mig i förmiddags, min underbara älskade lille son !


Välkommen lördag !!!


Idag vaknade vi upp till ett helt fantastiskt väder, nämligen en stor blå himmel och strålande solsken. Nu på förmiddagen har vi haft fullt upp här hemma. Jag har bakat västerbottenostpaj tills ikväll då det vankas kräftsiva. Hugo har varit på stan tillsammans med Hasse och ätit mjukglass och inhandlat ett kubb :)

Filip och Melvin har även dom ätit glass och cyklat tillsammans med deras kompis Alexandra. Pappa J har förberett inför ikväll. Ett långbord är nu uppdukat på "stora gräsmattan".

Nu ska byta om till en klänning och så ska vi börja med dukningen...


Önskar er en fin lördag mina vänner.
/Kramar Julia



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0