På höga höjder


(Hugo & jag igår, tittar ut över fina Örebro.)


God morgon finingar !!


Nu känns det verkligen att sommaren nått sitt slut, för idag är det skolstart. Hugo har dock ingen "förskolestart" riktigt ännu utan är leeedig tills på onsdag :)

Vad gör man då en ledig måndag tro??? Jo vi ska fixa lite i våran lilla trädgård på baksidan här hemma. Vi behöver nämligen (verkligen!) klippa gräset, det är inte mycket gräs men det är låångt vill jag lova.

Ska bli så skönt att slippa klippa gräset nästa sommar. Ja ni läste rätt, mer eller mindre allt gräs ska väck till nästa sommar, och iställer ska vi bygga ett stort soldäck !!



Svampen.


Men än så länge lyser soldäcket med sin frånvaro så det är bara att dra fram gräsklipparen och sätta igång. I eftermiddag får det bli en sväng upp på stan för att uträtta lite ärenden, roliga sådana! :)

Nu måste jag sätta fart här hemma så vi kommer någon vart med alla måsten här hemma. Hugo är det redan full rulle på, ibland önskar jag att jag hade lite av hans energi sådär lite då och då :)


Må så gott vänner!
På återseende.


/Kram J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0