Wedding Day




Goood morgon onsdag !!!


Tänkt att det redan är onsdag, jösses så fort denna vecka går hinner knappt med. Bilderna här ovanför är tagna i vårat kök igår eftermiddag. Kunde bara inte låta bli att köpa med mig dessa fina gladioler hem när vi var på stan igår, fick även med mig "Wedding Day" från Yankee Candle som doftar helt underbart (förstår varför dom heter just "wedding day", skulle mer än gärna sätta ut desssa söta små glasburkar på borden på mitt bröllop!) . Nästa vecka kommer även de nya höst dofterna, blir spännande.

Idag ska det pluggas en del nu på förmiddagen. Senare i eftermiddag ska jag ge mig iväg och hämta ut mina böcker som jag betällde här om dagen och så ska ytterligare en bok inhandlas. Mycket böcker blir det.

Det är dock fantastiskt kul att studera (kanske jag kommer få äta upp att jag skrev, men än så länge känns allt såå kul) och jag tror att är man bara motiverad på rätt sätt så blir det just såå mycket roligare.

Nej, nu måste jag sätta fart. Dags att hoppa in i en dusch och göra iordning sig, dagens första latte väntar ju på mig. Sen ska det P L U G G A S


Önskar er en fin dag.

/Kramar Julia



Kommentarer
Postat av: Malin

Skönt du trivs med plugget. Självklart så kommer du få "äta upp" det citatet. Men på det stora hela så är det fantastiskt kul att plugga till det som man vill arbeta med sedan. Dock så kommer det många gånger kännas motigt och man funderar på vad man ska ha vissa kurser till. Typ statistik. Den var fruktansvärd!=// Men i det stora hela är det ju kanooon o tiden kommer flyga iväg. Snart är du sjuksyrra. Kämpa på!!!!! Kram!

2011-08-31 @ 19:39:14
Postat av: Julia (Mitt i allt Vitt)

Åååh tack vännen, du är så rar! Ja det är klart att det kommer kännas kämpigt. Det kommer även ta lite längre innan jag blir färdig syrra i och med att jag läser kurser nu, men det sa jag kanske sist?



Vill så gärna läsa denna kursen jag läser nu och den ingår ju inte i programmet. Men en termin hit eller dit gör nog inte så stor skillnad. Så länge jag slipper slita som uska :)



Kraam Julia

2011-08-31 @ 20:25:07
URL: http://mittialltvitt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0