Att längta


På tal om att "fastna" fram för datorn. Tittade lite i bildmappen på datorn tidigare idag och fann denna bilden ! Jag kan då inte låta bli att få en längtan till sommaren inom mig, eller vad säger ni? Glass, bada, värme, vatten såå underbart !!


Heelloo sweethearts !


Blev sittandes ett bra tag förut och bara tittade på bilder från i somras, känns nästan lite overkligt att det kommer att bli så här grönt och varmt om bara några månader (!!?)

Detta är dock kanske inte det bästa sättet att få rätt julkänsla av, men kunde bara inte låta bli ;-) lovar ska lägga upp lite mer "julstämningsbilder", var man nu får tag på sånna i detta så kallade höstväder som råder utanför fönstret. Får väl fortsätta leta lite i "arkivet" ;-)


Härliga sommar !!


Just nu håller Hugo på och leker inne på sitt rum, verkar som om febern har släppt lite. Den kommer och går tycker jag, framförallt hans hosta som nu helt plöstsligt är puts väck !?

Ikväll hade jag tänkt att vi skulle baka lussekatter men jag tror minsann att vi sparar de till helgen när storebröderna kommer hit, då är det ju dessutom fjärde advent, M Y S !!!



På återseende

KRAM J



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0