Vinterdäck

 
Igår åkte vinterdäcken på på vagnen här hemma, dom behövs dock i n t e nu kan jag lova. Bilderna ovanför är tagna så sent som igår och idag finns det inte en snöflinga kvar på marken...
 
 
Dan före dopparedan
 
 
Här finns det knappt tid för att slå sig ner framför laptopen. Julskinkan står i ugnen och janssons frestelse förbereds, dock inte av mig :-) Jag har istället roat mig med att slå in julklappar! Men nu är det bara Hugos kvar som ska slås in och det kan jag ju inte riktigt göra än, eftersom han fortfarande är vaken.
 
Tidigare idag var Joacim och jag och handlade julmaten tills imorgon och det var vi inte ensamma om kan jag berätta, jösses så mycket folk (!!) Hugo tillbringade dock sin förmiddag/eftermiddag hemma hos mormor och bakade lussekatter medan mamma och pappa handlade, tusen tack kära mamma !!
 
Nej, nu har jag inte tid att sitta här längre tyvärr :-) det pågår visst filmmys framför "Det regnar köttbullar" inne i vardagsrummet och mamma ska så klart vara med !
 
 
Tittar in imorgon och önskar er en god jul...
 


Trackback
RSS 2.0