En liten julhälsning


Bilder från sent igår kväll. Julklapparna är inslagna och granen är vackrare än nånsin.


God Jul


Passar på att kika in en kort stund och önska er en riktigt  God Jul. Här hemma har vi precis haft lite julklappsöppning och Hugo leker nu för fulla muggar med alla julklapparna :-)

Om en liten stund kommer mormor och morbror Jakob hem till oss och senare ikväll kommer även morfar hit. Tanken var att vi egentligen skulle vara hemma hos morbror Joel och min svägerska Elin och fira jul, tyvärr mår inte Elin något bra och måste vila sig och "lilla" magen. Tänker på er och önskar ni kunde varit här idag !


En liten glimt från soffan i vardagsrummet. Tror nog att denna julgranen är det finaste julgranen vi haft och så är det ju Hugo som valt den med, min lille älskling.


Nu måste jag ta och göra iordning mig, bara jag som inte är färdig ännu verkar det som :-)


Hoppas ni får en underbar jul

Många kramar Julia



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0