Nyårsinspiration




Tapas till nyår


Hmm, och så var de där med nyårsmat. Alltid samma fråga varje år, vad ska vi äta !?? Och inte är det lätt att fundera ut något som ska passa alla, stora som små ;-) Kommer inte ens ihåg vad vi åt förra året så vill ja få reda på de måste jag nog leta i bildarkivet...

Denna nyårsafton funderar vi faktiskt på att ha en liten tapasbufé, då borde i alla fall alla kunna hitta något som passar just dom, eller vad tror ni??? Jag tycker det låter super gott !!!

Om en liten stund ska vi fira "julafton nr 3" här hemma tillsammans med Hugos stortebröder
Filip och Melvin. Sen
blir det nog full rulle här hemma skulle jag gissa på :-)

Dags att göra sig en stor latte tror jag innan mitt gäng med grabbar kommer hem..


På återseende

KRAM J



Kommentarer
Postat av: Frida

Låter jättegott!

2011-12-30 @ 21:27:14
URL: http://fridafabulous.se
Postat av: Thereses liv och vardag

Tapas låter jättegott, och jag tror definitivt att det passar stora som små! Hoppas att ni får en trevlig nyårsafton! Kram

2011-12-30 @ 22:01:10
URL: http://thereseslivochvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0