Tidigare idag

 
En bild på mamma Julia uppe i pulkabacken, och allra längst ner går mina killar :-)



Heej raringar !!!
 
 
Idag har vi varit ute nästan hela dagen, eller i alla fall Hugo och jag. I förmiddags tog vi oss en pormenad till mitt jobb och hälsade på. Kan inte ens minnas när jag var där sist så det var riktigt kul att träffa alla (eller nästan alla) arbetskamrater igen :-)

Efter det lilla besöket på jobbet begav vi oss hemåt för att byta om till varma(re) kläder sedan bar det iväg mot pulkaåkningÅnnaboda tillsammans med morbror Jakob och pappa J :-) 
Hela sju personer var vi i den S T O R A pulkabacken tidigare idag, perfekt dag för att åka pulka på med andra ord :-)


Hugo tyckte det var såå kul att åka pulka, eller egentligen var det inte pulka vi åkte men jag vet i skjutton vad man kallar det han åkte på och jag ger mig nog inte på att försöka förklara heller. Får visa er i något annat inlägg helt enkelt ;-) kanske till och med lägger upp en liten filmsnutt där Hugo åker i backen...

Nu ska jag fortsätta att mysa med mina killar här hemma. Glöggen står på sprisen och Hugo ligger i soffan och knaprar på pepparkakorna, så om jag vill ha någon pepparkaka till glöggen är det nog bäst att jag kilar ut till honom nu :-)
 

På återseende

KRAM J


Trackback
RSS 2.0