Till mamma


I eftermiddags när mina killar kom hade dom med sig en liten present till mig :)


Tittar in en liten stund....


Dagarna bara springer iväg, och det är knappt så jag hinner med. Denna onsdag har jag varit uppe sen 05.45 och ändå känns det som om jag precis gått upp, var tog dagen vägen ???

Idag har jag spenderat hela förmiddagen på universitetet och tagit en massa EKG och blodtryck. Var riktigt länge sedan jag tog mitt blodtryck vill jag lova och jag blev faktiskt possitivt överraskad, 120/60, kan ju knappast bli bättre?? weeei ;-) (trodde jag skulle ha betydligt högre blodtryck med tanken på att det är julafton om bara två dagar!!!)


Denna var det som gjömde sig i påsen, och doften Christmas Cupcake !! Mumms sååå gott det doftar. Nästan så jag skulle kunna smita in i köket och hämta en sked och karva lite med ;-)



Nu ska jag ta tag i lite plugg här hemma sen får det bli en liten liten kopp med glögg och efter de är det nog dags för sängen. Imorgon är det upp tidigt igen som gäller...


Sov gott tjejer !!

Kramar Julia



Kommentarer
Postat av: Linda - Harmony Home

Vilken fin present! Gillar Yankee Candle och deras dofter. Doftar lagom mycket och inte för starkt.



Hoppas du får en fin torsdag /Linda

2011-12-22 @ 08:16:40
URL: http://harmonyhome.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0