Äntligen helg


Blev ingen lång dag för mig på jobbet idag heller. Blev tvungen att gå hem tidigare pga magont, det är dock inte magsjuka det handlar om utan min IBS. Jag hoppas verkligen att denna läkemdelsstudie som jag är med i ska hjälpa mig med mina besvär. Ska under ett antal veckor få prova ett nytt läkemdel, efter de ska jag lägga om min kost helt och hållet och se om man på så sätt kan påverka min IBS. 

Det svåra med just IBS är att man inte vet vad som orsakar den. Alla som har IBS har olika sorters besvär, blir dåliga av olika saker osv. Men jag tror jag funnit mitt problem. Jag mår näligen jätte bra av att äta mer eller mindre bara asiatisk mat, vilket jag inte är så jätte förtjust i, men vad gör man inte. Nu är jag däremot på benen igen så nog om detta!

Känns riktigt skönt att det är helg och jag har så mycket som jag fixas med här hemma. Vi ska åka och köpa tyg till gardinerna som jag ska sys till köket imorgon. Har även tänkt köpa en burk med vit färg till en hylla som ska målas och så ska vi köpa hem lite gott inför kvällens fredagsmys.

På återseende

KRAM Julia



Kommentarer
Postat av: Malin

Fy fanken! Sy gardiner var många år sedan jag gjorde. Har inte tålamod att nåla upp vilket leder till att sömmarna inte blir direkt raka. Så färdigsydda gardiner är mer min grej. Just nu är jag på jakt efter lamellgardiner till vårt vardagsrum. Det är fint med dessa stora fönster, men inget kul när solen lyser in.



Stackare med magen. Hoppas du får nån hjälp. Förstår att det är skitjobbigt (=)) Funkar inte magen, så funkar ingenting=(



Önskar en skön söndag



Varmaste kramar!



Ps. Fick du mitt meddelande på tfn?

2011-02-20 @ 14:09:12
Postat av: Julia

Hej fina Malin!

Ska erkänna att jag faktiskt aldrig sytt gardiner och det var absolut inte så svårt som jag trodde att det skulle vara. Nåla?? nej nej sånt håller vi inte på med, lägger ner energin på att sy rakt istället =)



Hörde att du lämnat ett meddelande, har helt glömt bort att ringa tillbaka. Vore jätte mys med en liten tjejkväll!



Kramar till dig

2011-02-20 @ 16:51:51
URL: http://mittialltvitt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0