Gårdagens bullbak blev riktigt lyckat. Tror Hugo åt minst tre bullar, "meja mamma" kom han springandes ut i köket och sa. Efter att vi bakat färdig och plockat undan i köket var det mer eller mindre dags för Hugo att gå och lägga sig. Även jag var helt slut och somnade inne hos Hugo. Därav inget blogginlägg igår kväll...

Idag står det kvällspass på schemat för min del. Usch har ingen lust alls att åka och jobba kväll. Tycker att just dessa arbetspassen är värst. Kanske jag borde sätta igång och plugga inom något helt nytt område. Slippa jobba kvällar och helger, vore skönt!

Nu till något helt annat. Satt en stund igår och funderade på vad jag ska sy härnäst och kom fram till att stolsdynor till stolarna i köket kan vara fint. Så nu gäller det bara att hitta en modell som är passar in här hemma. Vill helst att dom ska vara ganska stilrena och inte för mycket "Shabby Chic" över dom. Tror mest på den beiga dynan på bilden, vad tycker ni?

Även Hugos tripp-trapp stol ska få ett nytt utseende. Hugos tripp-trapp hade jag som liten så det känns extra kul att piffa till den och ge den lite nytt liv!

Nu ska jag ta tag i lite bestyr här hemma innan det har blivit dags att bege sig till jobbet.

Önskar er en fin dag.

KRAM Julia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0