Äntligen söndagskväll och där med är min jobbhelg över för den här gången. Har trots allt jobbande haft en underbar helg med en massa mys med min fina familj.

Idag slutade jag redan vid 14-tiden tack vare min snälla Alexandra som har bytt arbetspass med mig denna helg. Hon fick sovmorgon och jag fick tid med familjen, guld värt!

Strax efter två blev jag hämtad på jobbet av ett helt gäng med på pälsade killar redo för krovgrillning. Denna söndagseftermiddag har vi nämligen varit ute och grillat korv tillsammans med mormor, morbror Joel & Jakob, lilla kusin Svea och så Lipton (morbror Joels golden retriver)

Hugo tyckte det var jätte kul att vara ute och leka i snön, äta krov med storebröderna och åka rutschkana med Filip. Kunde inte bli bättre. Om ni frågar mig kunde det nog varit något varmare, så där en 20 grader varmare skulle sutttit fint!!

Efter att vi varit ute ett bra tag gick vi hem till mormor hela gänget för att värma oss lite. Var riktigt skönt att komma in i värmen om ni frågar mig, men det har nog med att göra att jag helt enkelt inte är gjord för det här klimatet som vi har i vårat land just nu..



Nu ska jag snart krypa ner i sängen, imorgon är det upp tidigt som gäller sedan stundar det ledighet på schemat. Ska bli så skönt med lite ledighet efter denna jobbhelg.

På återseende imorgon.

KRAM Julia


Kommentarer
Postat av: Malin Resin

Mysipyyys!!!!

2011-03-01 @ 10:20:38
Postat av: Julia

Ja det var riktigt mysigt att ses allihop :)

Förbannat kallt dock!!!

2011-03-01 @ 22:27:22
URL: http://mittialltvitt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0