Och så var det nya lamellgardinerna på plats...

Nu har vardagsrummet fått den första delen av makeovern , vår lilla matsalsgrupp är nu puts väck och de snygga lamellgardinerna är äntligen på plats. Blev mycket bättre än vad jag trodde att det skulle bli. Rummet känns både större och luftigare. Me like!!

Nästa steg blir att fundera ut om vi ska måla eller tapetsera, kanske bägge delarna. Någon typ av fondvägg kommer det bli, vill dock ha en så diskret fondvägg som möjligt. Inga blommor eller schabloner. Är faktiskt lite sugen på en fotovägg, frågan är bara vad man ska ha för motiv?

Ikväll ska vi "frossa" här hemma, klyftpotatis, rostbiff, sallad, rosépepparsky och så ett glas rött. Så gott! Senare ikväll får det nog bli en liten skål med godis till filmen också. Mumms!

Imorgon ska jag nämligen börja min nya "diet". Dels för att försöka få ordning på min IBS men även för den kommande beach 2011 så klart. Är riktigt taggad!!


Nu ska jag mysa med min lilla familj.
På återseende imorgon.

KRAM Julia


Kommentarer
Postat av: Lejla

Du är BÄST!!!

2011-02-28 @ 22:25:36
Postat av: Malin Resin

Jättefint blev det! Jag lyckades till slut få upp mina oxå=)



För beachen behöver du nog inte lägga om dieten. Du är ju ursnygg året om;-) Men hoppas du kommer tillrätta med magen invärtes. Verkar besvärligt för dig=/



Sköt om dig!



Kramisar!

2011-03-01 @ 10:18:54
Postat av: Martina

Vad fint det blir. Spännande med en makeover och renovering. Fondväggar är snyggt, vill jag också ha i vårt vardagsrum när vi ska renovera.



Ha en fin tisdag!

2011-03-01 @ 16:21:53
URL: http://martinasinspiration.blogg.se/
Postat av: Julia

Malin: Vad kul att du lyckades få upp dina med. Har ni vita lamellgardiner? Oj jodu jag behöver komma i trim, har legat av en hel del denna vintern! Tror att den nya dieten blir bra både för kroppen & magen :)

Sköt om dig du med.



P.s snart dags att boka in en dejt!

Kraam



Martina:

Älskar att renovera och göra om här hemma. Fondväggen kommer nog bli en fotovägg! =)



Kram Julia

2011-03-01 @ 21:51:19
URL: http://mittialltvitt.blogg.se/
Postat av: Emma

Snyggt de blev : - )

Duktig du är som tar tag i kosten! Det skulle jag också vilja ta tag i!



Hoppas du sover gott inatt!



KRAMIS

2011-03-01 @ 22:21:01
URL: http://jemsi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0