Oj vad tiden går fort, redn nått mitten av denna arbetsvecka. Idag har det även blivit dags för mig att jobba igen. Ska bli riktigt skönt att åka till jobbet idag, känns som evigheter sen trots att det egentligen bara är några dagar.

Innan jag ska bege mig till jobbet ska jag uträtta lite ärenden. Först ska jag ta med mig vagnen och gå och hämta Hugo på dagis, sedan ska jag gå bort till Ica för att hämta ut ett litet paket och sen kan vi styra vagnen hemåt. Blir nog att ta på sig både mössa och vantar för det är såå kallt ute!

På Hugos utvecklingssamtal bestämdes det att han skulle få vara en dag extra i veckan på dagis. Pga mitt schema har Hugo vissa veckor i månaden då han knappt är på dagis och detta är så klart inte kul för Hugo, han får inte träffa sina kompisar lika mycket och så tycker vi att det är viktigt för hans utveckling att han få mer tid på dagis, så vi tycker det är kanon att han fått denna extra dag!

Nej, dags att göra iordning sig lite, dricka en kopp te och läsa tidningen sedan bege sig ut i kylan. Hoppas ni får en riktigt mysig onsdag.

På återseende

KRAM Julia




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0