På äventyr


Har haft en riktigt mysig torsdag idag. Avslutade mitt arbetspass redan klockan 12, inte mig emot en dag som denna. Sedan åka iväg för att äta en god lunch tillsammans med min Joacim. Efter att vi fått i oss en bit mat begav vi oss en bit utanför stan för att titta lite närmre på en kyrka som vi passerade förbi i somras av en ren slump. Där klev vi ur och gick runt en sväng. Det var så fin omgivning att jag blev tvungen att gå tillbaka till bilen igen och hämta kameran.

Kyrkan ligger lite som i en sluttning och precis nedanför den rinner en å som det i sin tur går en bro över som är byggd på slutet av 1800-talet. Helt sagolikt vackert.

Vid 14-tiden begav vi oss till dagis för att hämta hem vår älskade son. Ett glatt möte kan jag berätta. Oj så glad han blev när han fick syn på mamma och pappa. Sedan åkte vi i stort sett bara hem och vände igen. Hemma väntade nämligen två väskor packade med handdukar, badkläder, och matsäck på oss. Eftermiddagen spenderade vi sedan på stans Äventyrsbad!

En känsla av vår...



Nu ska jag krypa upp i soffan med min älskling och se en film som jag velat se länge nämligen Remember Me.

På återseende i morgon.

KRAM Julia


Kommentarer
Postat av: Malin

Som alltid; otroligt vackra bilder på dig, snygging!!! ;)

2011-01-25 @ 10:12:21
Postat av: Julia

Tack fina Malin

2011-05-01 @ 01:12:19
URL: http://mittialltvitt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0