Denna tisdag startade vi klockan 06.30. Ingen sovmorgon idag inte. Eller jo, brukar faktiskt börja klockan 07.00 men idag började jag 07.30, ingen bamse sovmorgon direkt, men bättre än ingen alls! Hugo vaknade på världens bästa humör idag, hörde till och med att han låg och skrattade i sömnen precis innan jag väckte honom, mammas lille kille.

Min dag på jobbet blev dock inte speciellt lång, slutade redan klockan 13.00 idag. Inte mig emot, flera såna dagar tack!!! Dagen till ära blev jag även hämtad av världens bästa älskling, sedan for vi iväg och uträttade några ärenden innan vi åkte och hämtade Klimpen på dagis. Som vanligt väntade där världens gladaste Hugo på mamma och pappa. Så underbart!

Eftermiddagen har vi spenderat på hemmaplan. Hugo har lekt i badet en stund, byggt med brio järnvägen samt tittat på "Den lilla sjöjungfrun". Trodde faktiskt inte att det skulle vara en film som skulle falla honom i smaken, men oj så fel man kan ha i bland...

Det var på ett ungefär vad våran lille grabb orkade med när vi kom hem. Nu sover han som en stock sen två timmar tillbaka.

På återseende.

KRAM Julia


Kommentarer
Postat av: Malin

Stackars Hugge! Mamma o pappa glufsar i sig när han sover=)

2011-01-26 @ 12:11:41
Postat av: Julia

Nejdå Malin, Hugo har också fått. Han åt mer eller mindre en semla till kvällsmat :)



Kramar till dig

2011-01-26 @ 12:14:12
URL: http://mittialltvitt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0