Den lilla sjöjungfrun & Mammalyx

Denna ansiktsmask är min absoluta favorit när det kommer till olika ansiktsmasker.
Lancome Pure Empreinte. Denna kräm innehåller bland annat vit lera. Den vita leran
är känd för att dra samman ytliga blodkärl, verkar lugnande och dra ut orenheter
från huden. Kan verkligen rekommendera den.

Har haft en riktigt lugn och skön kväll här hemma idag. Har suttit under ett varmt täckte tillsammans med min solstråle Hugo och tittat på "Den lilla sjöjungfrun". Vi har druckit pommac och ätit cheez ballz och så lite marknadsgodis så klart! Ibland får man tjuvstarta fredagsmyset i alla fall när det är dan för självaste fredag.

När vi hade tittat färdigt på filmen ville Hugo se den en gång till, men det ville inte mamma Julia. Jag tog mig istället ett varmt bad och passade även på att lägga en ansiktsmask som pricken över i. Pappa Jocacim och Hugo kröp upp i soffan och tittade på, ja ni vet. Den lilla sjöjungfrun...


Nu har det snart blivit dags för mig att sova. Som ni kanske förstått så är jag lite utav en "nattmänniska" eller kanske snarare "kvällsmänniska" somnar mer eller mindre aldrig innan tolv på kvällarna. Ibland händer det dock att man somnat tillsammans med Hugo om han vaknat till och man lagt sig hos honom en stund, men vem skulle inte göra de? Finns inget mysigare än att höra han tunga andning där han ligger och sover.

Imorgon är det fredag, men inte vilken fredag som helst. Storebröderna Filip & Melvin kommer hem och jag vet en liten kille här hemma som har längtat så mycket...

På återseende.

KRAM Julia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0