Godmorgon Lördag


Åh så skönt jag har sovit i natt. Varken jag eller Hugo har vaknat en endaste gång. Vid 9-tiden gick vi upp för att äta lite frukost. Idag kunde jag till och med höra vårfåglarnas kvitter utanför sovrumsfönstret, underbart!

Vi har inte riktigt bestämt vad dagen ska bjuda på. Hade hoppats på sol ute, men vädergudarna tyckte visst något  helt annat. Men om jag får gissa vad dagen ska bjuda på så kommer det nog bli en promenad nu på förmiddagen. Alltid skönt att komma ut lite. Vi ska även åka och handla lite inför morgondagens söndagsmiddag.

I eftermiddag ska vi eventuellt åka hem en sväng till mina käre storebror och lilla Svea. Vad kvällen bjuder på får vi se helt enkelt.

Frukosten är serverad

Detta underbart goda bröd kom våran granne Hasse över med till oss
igår kväll. Tack snälla Hasse!

Önskar er en fortsatt trevlig lördag.
På återseende.

KRAM Julia



Kommentarer
Postat av: Johanna

Ja det är väl så att man glömmer :) Och oj jag visste inte att man kunde prova på så många olika saker, det är ju jätte bra ju. Tack så mkt för att du delar med dig med dina tips och erfarenheter. :) Jag tror det är bra att föreställa sig det värsta men samtidigt inte vara rädd för det. Jag längtar ju så mkt till den dagen värkarna sätter igång och jag vet att nu är det dags:) så häftigt men så läskigt. :)

2011-01-22 @ 15:59:37
URL: http://johannaty.blogg.se/
Postat av: Malin

Brödet ser både vansinnigt nyttigt ut och kalasgott! Kanske du kan få tillstånd att lägga ut receptet på bloggen;)

2011-01-25 @ 10:07:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0