Kräftor & Filmmys


Denna bild är dock tagen i somras, hoppas de kräftorna som vi frös
in smakar lite gott som dessa gjorde...

Nu sover Hugo som en stock efter dagens äventyr på Lek & Bus. Jag och min Joacim ska passa på att krypa upp i soffan nu och ha lite egen tid tillsammans.

Filmmys och kräftor på en måndag, låter inte som en dum idé tyckte jag när Joacim i eftermiddags frågade om han skulle tina upp lite kräftor åt oss, mumms! Lite vardagslyx mitt i den annars helt vanliga vardagen, inte mig emot..

Önskar er en fortsatt mysig kväll.

KRAM Julia


Kommentarer
Postat av: Therese (Julia och Victors mamma)

åh vad gott med kräftor!! Vad ni lyxar till det på vardagarna=)Hoppas allt är bra med er annars!! KRAM

2011-01-25 @ 08:32:38
Postat av: Malin

Härligt med lite guldkant på vardagen. Och det där var ju verkligen superlyxigt! Hoppas ni fick en riktigt myspysig kväll på tu man hand <3



Kram kram!!!!

2011-01-25 @ 10:00:30
Postat av: Julia

Therese: Det är bara bra med oss. (Peppar peppar ta i trä) riktigt skönt att få vara lite friska, det behövs! =)



Malin: Vi fick en jätte mysig kväll, det behövs verkligen då och då!

2011-01-26 @ 12:15:53
URL: http://mittialltvitt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0