Asiatisk middag


J's Vegetariska vårrullar. Såå goda !


Till maten: Föredrar jag en alkoholfri Birra Moretti istället för ett glas rött.


Blev inget regnväder idag, och för det kan vi ju inte annat än tacka! Istället har vi haft en jätte varm och skön dag. Men inga undantag för något fint väder inte, i alla fall inte om man frågar Hugo, vi skulle absolut se klart på "Tingeling" innan ideer som att gå ut kom på frågan...

Eftermiddagen spenderade vi sedan på hemmaplan förutom ett kort lite break mitt i allt för att inhandla lite råvaror inför kvällens middag. Tidigare idag bjöd vi nämligen hem familjen A på asiatisk middag. Är verkligen lyckligt lottad som har min J, min alldeles egna kock! Tack för en fantastisk god middag älskling!!

Efter middagen förflyttade vi oss hem till familjen A för att njuta av en god latte, vanlijglass och chokladkaka, mums såå gott !!

Nu sover Hugo sedan cirka en timme tillbaka och jag ska krypa upp i soffan och vila ögonen på en romantisk komedi :)

Ses imorgon.
Kram J




Kommentarer
Postat av: Malin

Å så gott! De där vårrullarna verkar smarriga. Har ni fritös eller hur gör ni dom?



Kram

2011-07-22 @ 09:27:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0