Back on track


Idag åker mitt kära måttband fram igen. För nu är ju faktiskt semestern slut, i alla fall för min del och nu vill jag börja träna igen!! Ska bli såå skönt att hoppa upp på cykeln idag. För idag står det SPINNING på schemat. Detta spinningspass får jag dock försöka att inte ge max. Vill inte riskera att få samma problem med bäckenet som jag hade precis innan jag gick på semsester, lugn start med andra ord...

 

 

Min nya kompis!!!

Jag ska även inhandla ett hopprep som jag kan varva spinningen med nu i höst. Det är dessutom ett enkelt sätt att kunna röra på sig precis varje dag. Hopprep ska tydligen vara superbra både för konditionen och fettförbränningen. Nu är det dock bäst jag gör mig iordning så jag kommer iväg någongång :)

 



Hoppas ni får en underbar fredag!!

/Kram J

Kommentarer
Postat av: Malin

Ja kör hårt, men inte så att du kör slut på dig. Jag inhandlade en rockring för ett tag sedan. Det är oxå effektivt. Men första gångerna stod jag på altanen i mörkret o körde innan jag lärt mig ordentligt. Kräver mycket trymme, men det gör ju å andra sidan rep oxå. Vi får väl ses på nåt stort grönområde nån dag och köra tillsammans. Då kan vi ju lånbytas oxå=)

Kram

2011-07-22 @ 17:16:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0