Ett år sedan



Upptäcka, Undersöka & Utforska


Syskonkärlek


Sommar när den är som bäst



Tänk att ett år kan gå så fort...


Sent igår kväll satt jag uppe och tittade på bilder från förra sommaren. Kan knappt förstå att det är ett helt år sedan dessa bilder togs. Minns det ju så väl, pick-nick i stadsparken med alla mina killar, kaffe, kakor, bullar, saft, gungor, sol, rutschkana race :) såå mysigt!

Denna sommar (den är ju i och för sig inte slut än) har hittils inte bjudit på något vidare värst strandväder. I alla fall inte här. Och då menar jag strandväder med stort S. Klarblå himmel inte ett moln och en stråålande sol. Men vem vet vad augusti bjuder på...

Denna söndag ska vi snart sätta igång och "fånga". Idag är det dock en aning svalare ute, i alla fall om man jämför med gårdagens 30 grader i skuggan (!) såå skönt. Idag åker vi iväg på en liten dagstripp. Kan vara skönt att komma bort och rensa tankarna lite. Det behövs dagar som dessa.


Önskar er en fin söndag.
På återseende.


/Kram J



Kommentarer
Postat av: Malin

Hoppas ni får en fin söndag, trots det halvdåliga vädret. Ja fy sjutton, vilken skillnad från förra året. Då var det ju nästan så att man önskade sig lite regniga dagar så man skulle kunna få nåt nytt gjort, typ städ o tvätt.



Hur som: ha det så bra!



Puss o kram!!!

2011-07-24 @ 15:16:51
Postat av: Julia (Mitt i allt Vitt)

Förra året var det verkligen en fin sommar. För den som gillar sol vill säga :)

Jag hade dock sen semester vill jag minnas, och det perioden var det verkligen inget bra väder !



Tur jag hade mina lediga helger med toppen väder. För mycket sol och bad blev det!!



Hade så bra du med!



Puss o Kram

2011-07-24 @ 23:43:07
URL: http://mittialltvitt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0