Ett kvällsdopp


Min lille badkille.

Hugo visar Hasse (som hörde att Hugo badade då han gick förbi med hundarna) att han kan dyka :)



Hugo ville att mamma också skulle bada och vad gör man inte för sina barn? ;)


Godkväll Raringar !


Wow vilken dag vi haft idag. Fick såå mycket energi efter dagens spinningpass och det kändes verkligen hur bra som helst. Tror nog att det är just den träningsformen som passar mig bäst !

Tidigare idag åkte vi en sväng hem till farmor och farfar Arne och fikade en stund, kaffe och smörgås blev det för min del och det smakar ju såklart godast när man precis varit och tränat. Medan vi vuxna fikade sprang Hugo omkring och lekte med Sojja. Dom kommer verkligen bli bästa vänner dom där två :)

Kvällen spenderade vi på hemmaplan med att leka, bada, titta på "Tingeling" (som just nu är favoriten bland filmer här hemma) Även Hugos söta Alice har varit hemma hos oss nästan heeela kvällen, Hugo = HEL nöjd! Nu sover dock våran lille "Hugge" som en stock! Man blir nämligen vääldigt trött av att bada...

Nu: En kall öl på altanen tillsammans med goa grannar!


På återseende.
Kram J

Kommentarer
Postat av: Malin

Hahaa, schysst bild på Hugge=)))

2011-07-23 @ 10:51:53
Postat av: Julia (Mitt i allt Vitt)

haha jaa, en riktig badkille det där :) :)

2011-07-23 @ 13:35:31
URL: http://mittialltvitt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0